Monday 25 November 2019

Tagasi Orgu kava juures vol 5

Viimati kirjutasin oma kaalunumbrist augustis ning sellest ajast saadik on palju juhtunud. Esiteks lõhkusin ma kohe peale viimast postitust oma jala, mistõttu kadus mõneks ajaks igasugune võimalus füüsilist koormust saada. Kuna ma ei saanud isegi koera pissitamas käia, kippus see asjaolu kohe kontoriroti kaalunumbrit kergitama.

Teiseks käisin ma septembris Türgis reisil, kus ma söömise ja joomisega eriti piiri ei pidanud. Kummalisel kombel aitas see pigem kaalu langetada, aga eks see oli põrgupalavuse, ujumise ja vaevalise karkudega ringi lonkamise teene.

Kolmandaks järgisin ma mingil hetkel Orgu kava reaalselt ligi paar nädalat. Peale seda perioodi ma kava enam ei järgi, aga toitumine on suhteliselt paigas, sest Orgu tasakaalustatud menüüd inspireerivad mind ikka. Ma saan kõik vajalikud ained kätte, sest kui mul tuleb näiteks magusaisu, siis piisab reeglina vaid paarist kommist. Kui teen söögiks mingit liha, siis on seal kõrval alati ka midagi muud, kaasa arvatud rohelist, eriti kurki. Kurk on minu jaoks selline põhiline "filler", mida tükeldan pea iga soolase roa kõrvale ning mis peamine - see aitab portsjonit suurendada, tõmmates samal ajal kaloraaži alla. Peamiseks hüveks pean ma kodutoitude söömisel head enesetunnet, kuna ma ei tarbi rämpstoitu ja muud ületöödeldud prahti.

Ja lõpuks tõin ma majja kolmanda kaalu, kuna kaks eelmist viskasid järjest juba täiesti suvalisi numbreid ette. Uut kaalu eristab tema arhailisem tehnoloogia, põhinedes vaid mehaanikal, mitte elektrilistel komponentidel.

Tükk aega sitsisin ma seal 110 kg ümber, aga nüüdseks kaalun ma 108 kg. See pole küll teab mis suur areng, aga arvestades kehalise koormuse pikaajalist puudumist ja toitumiskavast eemalepõiklemist, olen ma selle numbriga rahul.

Äkki järgmise aasta jooksul hakkan lähenema 100 kg piirile? 

No comments:

Post a Comment