Thursday 6 June 2019

Liiklusmaniakid vol 4

Järjekordseks hooletu autojuhi ohvriks sai jalgratturist kunstiakadeemia professor. Ohver oli postituse  kirjutamise hetkel intensiivravi osakonnas, aga õnneks peaks ta peagi kodusele ravile saama. Soovin jõudsat tervenemist!
Kuvatõmmis liikluskaamera videost.
Muide, kui ma olin eelmise liiklusteemalise postituse (vol 3) ära postitanud, siis kohe järgmisel päeval keerati mulle täpselt samamoodi ette nagu ma seal viimati kirjeldanud olin ehk auto sooritas parempööret ja püüdis mulle rattarajal otsa peale teha. See oli kõigest 100 meetrit eelmisest intsidendist!

Palun, palun, palun, kallid autojuhid, vaadake liikluses ringi ja arvestage teiste liiklejatega. Hoolimatusest kaaskodanikele raskete kehavigastuste tekitamine on oma iseloomult kriminaalne käitumine, mida ei tohiks üldse tolereerida.

Kui te pole enda roolikeeramise võimetes kindlad või kui te ei soovi endale halveneva nägemise kiuste prille muretseda, siis on olemas ka teisi liikumisvahendeid - ühistransport, jalgratas või kutsute sõbra appi end sõidutama. Ausalt, ma ei hakka teie üle naerma, kui nii otsustate. Arvestage, et liikluses oma mugavuse, ego või uhkuse kõrgemale seadmine teiste inimeste elust ja tervisest on äärmiselt õel žest, millega võivad kaasneda tõsised õnnetused.

Jätke nutitelefonides nokitsemine hilisemaks ning kui olete sihtkohta saabunud, siis saate kõik vajalikud sõnumid ära trükkida, teades, et te pole mõrtsukas. Ja kui te konkreetselt ei näe või ei suuda enam piisavalt kiirelt reageerida, siis loobuge rooli taha istumisest. Ma tean, et ma kobisen nagu mingi tüütu vanatoi, aga enda ja teiste tervise hoidmine on kordades olulisem kui kellegi mugavus või päästetud au. Ma tahan, et mina ja ka teised inimesed saaksid õhtul oma pere juurde saabuda. Keegi ei soovi oma kallimat oodates uudistest mingit koletut õnnetust näha ning siis samal ajal vastu võtta politsei kohutava sisuga kõnet, saades teada, miks ta hilines.

LÕPETAGEM AUTO KASUTAMINE MÕRVARELVANA!

No comments:

Post a Comment