Sunday 16 May 2021

Elu naabritega vol 4

Kui olin pesu nöörile rippuma pannud, küsis naabrimees, kas mul on tilgake bensiini alles. Kuna tal oli plaanis selle aasta muruniitmisega algust teha, tõin talle hea meelega kanistri. Olin tänulik, et keegi minust aktiivsem selle paratamatu kohustuse teiste jaoks natuke edasi lükkas. Naljaga pooleks võis öelda, et muru oli juba pea põlvini.

Kui naabrimees kütte kallamist lõpetas, tundsime keset palavat päikesepaistet nagu mingit kahtlast külmaiili. Pöörasin pilgu teele ja nägin, et seal selle põhjus juba komberdaski, kaks kuserotti rihmade otsas. Nägu rikkumas tuttav sitahädalise ilme, astus ta ligi ja esitas oma rahulolematuse noodi. Mis lugupeet' pissigrafiti-kunstnikku siis ärritas?

Tuli välja, et me ajame niimoodi muruniitmise graafiku segi. Huvitav, välisukse kõrval prügikastis turritas minu vahetatud kilekott juba prügist ja siis see moor tuleb meile graafikute teemal loengut pidama (juba mitu kuud ootab prügikott tema nõiaküüniste puudutust). Mingit graafikut ma teadetetahvlil ei märganud, nii et see oli omamoodi saavutus, kui suutsime graafiku juba enne selle väljapanekut segi ajada. Naabrimees selgitas küll, et probleemi pole ning ta saab enda aja ära vahetada selle naabriga, kelle kord pidi fantoomgraafiku järgi olema. Selle peale hakkas nõid remondifondi kohta mingit seosetut jama ajama, aga ma rohkem ei kuulnud, sest jätsin naabrid omavahel vaidlema ja viisin kanistri kuuri ära.

Kui tagasi tuppa jõudsin, panin värskelt toidetud koera rihma otsa ja astusin koridori. Eit hädaldas ikka välisukse ees edasi, aga mu koer märkas ta rotte ning asus isukalt haukuma. Me astusime keskustelust keskelt läbi ning võin vanduda, et pahalane ja ta tšintšiljad said kõik midagi südameataki taolist. Mööda teed kõmpides heitsin pilgu selja taha ja muhelesin, kuna eit püüdis seal meeleheitlikult oma hirmunud hiiri rahustada.

Kui püüad kellegi heategu persse keerata, siis võid ise lehmakoogiga näkku saada. Mingi asi oli sellega seotud... karma? Me peame vähem Mardi ämmana käituma ja elus oma prioriteedid põhjalikult üle vaatama. Igatahes mutt 0, graafikuvaenulikud naabrid 1. Muru sai kenasti niidetud ja ainus, kes hoolitsetud vaatepildist rõõmu ei tundnud, sisises peale seda oma urus.

Lõpetuseks üks sobiv lugu. Jah, ma teen enda põhimõtetele sülitades inimese välimuse üle nalja, aga teine kord tehku siis pisut rõõmsam nägu pähe.

Mötley Crüe - She Got Looks That Kill

No comments:

Post a Comment