Monday 19 September 2022

Kaalulangetamise süstid vol 2

Olen kuu aega asjaga tegelenud, tulemused on rõõmustavad ning enesetunne on hea. Alustasin 0,25 mg süstidega, vastunäidustusi ei tekkinud ning perearst suurendas doose 0,5 mg peale.

Kui 14. augustil tegin esimese süsti, siis kaalusin 121,5 kg (arsti kaal 125,8 kg). Septembri teises pooles kaalusin 112 kg ehk umbes kuu ajaga olen kaotanud ca 10 kg. Mainin ära, et kodus olev kaal ja arsti taadeldud kaal näitavad erinevaid numbreid, aga oluline info seisneb selles, kui palju kilosid vähemaks jääb. Tegelik kaalunumber on ca 4 kg suurem, aga nagu mainitud, ei mängi see minu jaoks nii suurt rolli.

Alustades kukkus kaal paari nädala jooksul äärmiselt kiirelt, aga siis saabus niinimetatud platoo, mis kestis samuti paar nädalat. kuna olin sellest fenomenist teadlik, siis ei pööranud ma sellele kuigi palju tähelepanu ja lasin kehal asjaga harjuda. Peale seda hakkas kaal taas harjumuspäraselt langema ja motivatsioon tugevnes veelgi.

Pean märkima, et 0,25 mg doosidega hakkasin vaikselt harjuma, mistõttu 0,5 mg peale tõstmine oli igati vajalik. Söögiisu on tugevalt pidurdunud ning suuremate probleemideta olen võimeline kogu päeva tühja kõhuga olema. Muidugi pole ma end näljutanud, millest toibumine oleks veel omaette kadalipp. Mu kindel reegel on see, et päevas on kolm kindlat söögiaega, on mul isu või mitte. Toidukogused on drastiliselt vähenenud, mida ilmestab ka see, et tööle toon kaasa vaid poole karbini täidetud lõunaid, varem olid karbid pea ääreni täis.

Koeraga olen hakanud jalutama pikemaid ringe ning motivatsiooni hoiab laes ka see, et naine on hakanud minuga õhtuseid ringe koos jalutama. Alkoholist pole ma 100% loobunud, aga olen koguseid kõvasti alla tõmmanud. Kui varem oli nii, et pea igal reedel või laupäeval tarbisin õlut ja viina, siis nüüd olen üle paari nädala vaid mõned õllekesed võtnud.

Enesetunne on värskem, voodist on kergem tõusta, treppidest lendan väiksema vaevaga üles ning kannan varem kitsaks jäänud riideid. Juba on ka öeldud, et olen veidi kokku kuivanud. Samuti ma ei taju, et ma kallitele süstidele rahaliselt nii tohutult palju panustaks, kuna väiksemad söögikogused on ka poearveid vähendanud.

Ainus kahetsus on see, et ma asjaga varem ei alustanud. Samas saan ma enda kaitseks öelda, et ma polnud enne selleks vaimselt valmis ning asi oleks ilmselt kiirelt aia taha läinud. Tegelikult on "kõik planeedid korrektselt asetunud" ning ajastus on hämmastavalt õige; parem hilja kui mitte kunagi.

Jätkan suure optimismiga tervise turgutamist.

No comments:

Post a Comment