Friday 1 February 2019

Põlve otsas ehitamine

Vandalismiakt päise päeva ajal
- purustatud tapeet ja salvrätikud.
Juhtus selline lugu, et meie äärmiselt tark koer oli osa magamistoa tapeeti maha kiskunud. Ta teab väga väga hästi, et koerad voodis ei käi, aga ometi pole ta võimeline sellest endiselt aru saama. Eks kunagi korrastan ma selle segaduse ära, sest õnneks olen ma ühe tapeedirulli alles jätnud, kuigi elukaaslane on ammu soovinud, et ma selle jalust eest ära põletaksin. Säilitage asju, mida võib tarvis minna, vähemalt aasta-paari jagu, sest tegu on Saksamaalt tellitud tapeediga, mis on esiteks kallis ning mis saabub kaua-kaua. Ei tea, kas seda varsti saadagi on?

Niisiis tekkiski hädaolukord, et enam ei või koera magamistuppa jätta, sest nüüdsest on ta minu usalduse 100% hävitanud. Aga mida teha? Kas saab teda nädalate kaupa kitsas puuris hoida?

Kuna kohe saabub uus voodi, pidin ma vana nagunii ära lammutama ja kütteks muutma. Aga kuna seal olid ka madratsi toetamise lipid, pidin ma sellest uue tõkke valmistama, kuni elukaaslane pühapäeval tööl oli. Et ma lapsena palju Legodega mässasin, polnud uue konstruktsiooni leiutamine raske. Loomulikult keerasin ma esimesed kolm kruvi valesti kokku, aga edaspidi laabus asi juba sujuvamalt.


Kõige enam meeldib mulle see, et kokkupanduna on see seinaks, mis annab kassile sittumiseks veidi rohkem privaatsust. Lisaks suudab kass sealt ka läbi lipsata, kui koer "tsoonis" kükitab. Kõige vähem meeldib mulle aga selle välimus, kui piisavalt ligidale minna - tegu on ikkagi väga robustse "igavese ajutise" asjaga.


Kes asja inseneri pilguga vaatavad ja ei jõua ära imestada, kuidas selline asi liikuma pääseb, siis selgitan kohe. Iga lipike on liigendatud kolme kruviga - äärtest ja keskelt. Ainult et seina külge kinnitatud lippidel (see kassi poti poolne sein) jätsin ma keskele kruvi lisamata, mis lubab lisaks liikumisele kogu väravat ka veidi vabamalt üles-alla tõsta. Selle miinuseks on aga see, et kokkuvolditud asendis on see lükkamisele päris haavatav.


Aedik toimib üllatavalt efektiivselt. Meelitad lihtsalt koera kööki, tõmbad piiri lõdva käega ette ning lihtlabane lukusüsteem hoiab seda õiges asendis. Närigu peni seal oma puitseinu, palju magu kannatab, seal on remont nagunii veel tegemata.

No comments:

Post a Comment