Monday 4 February 2019

Sitamajandus

Neljapäeva õhtu kiskus päris kohutavaks. Jõudsin koju, tunnen jõledat sitahaisu. Lähen vaatan Benno puuri ja näen, et midagi seal nagu on. Lasen koera vabaks, peni tuharad on roojased. Peale kiiret väljaskäiku talutan koera dušinurka ja uhan ta puhtaks. Siis naasen magamistuppa ja uurin pasarahe ulatust - mu meelehärmiks on mitmed kohad puuris ja kaks tapeeditud seina kleepuvat pruuni soga täis.

Ärge kartke, ma ei riputa siia ühtegi pilti, nii et võite edasi lugeda.

Tegin suurpuhastusega algust. Selgus, et vedel virts oli voolanud isegi põrandaliistude taha. Siis helistas elukaaslane ja palus, et ma pesu kuivama paneksin. Jätsin küürimise ja avasin pesumasina. Millegipärast tilkusid riided veest ning kui trumli tühjaks tõstsin, nägin, et pesumasin oli veel vett täis.

Selleks ajahetkeks olin ma juba parajas šokis ning kirjutasin kallimale meie toredast olukorrast. Vahepeal jõudsin tilkuvad riided meie uuele voodile tõsta, ninasõõrmeid kostitamas tuttav sitahais. Siis kallim helistas ja käis välja mõtte, et äkki oli elektrikatkestus pesumasina seisanud.

Seis oli vahepeal nii kaugel, et dušinurk oli täitunud roojaste koera puuri tekkidega, puuriga ning otsapidi ka pesumasinaga. Oleks pidanud sellest lausa pilti tegema, sest see meenutas mingit asotsiaali urgast. Lasin pesumasinal vee välja ning ajasin ta oma endisele asemele tagasi, magamistoast tõin tilkuvad riided ning viskasin need uuesti pessu.

Seejärel tõin keldrist pakitäie WC-paberit, kuna majapidamisrulle enam ei eksisteerinud. Täitsin pange sooja veega, haarasin käteseebi ning asusin magamistoa seinu puhastama. Uskumatul kombel oli mahedast käteseebist isegi kasu - esiteks ei kahjustanud see tapeeti ning ringjate või kruvikeeraja-liigutustega sain kivistunud kui ka vedelast jamast lahti. Igatahes selle protsessi ajal langes kogu mu elumotivatsioon nulli ligi, kui mõtlesin kõigile teistele, kes sotsiaalmeedia vahendusel enda Mallorca reise või vägevaid hobiautosid reklaamivad, samal ajal kui mina peale tööd oma vabast ajast tapeedilt mingit tõrksat sitta eemaldan.

Siis sai asi veidi uhkemaks - lasin elamisel hea 10 minutit talviselt tuulduda ning pasased tekid surusin peale algse pesu valmimist pesumasinasse. Aga tekkinud oli uus probleem - mu enda idiootsus põhjustas asjaolu, et madrats jäi päris vettivaks. Ja algas kuivatamisprotseduur, mille nahka läks vähemalt üks rull WC-paberit.

Niimoodi see õhtu veeres - hiljem oli tarvis pesumasinat veel mitu korda käiata, kuna osa paska ei tulnud ära ning osa kraami ei mahtunud korraga trumlisse. Päris pikk õhtu ning õnneks saabus uni ruttu.

No comments:

Post a Comment