Friday 3 September 2021

Liiklusmaniakid vol 8

Asi pole tegelikult nii dramaatiline kui pealkirja põhjal arvata võib. Praeguseks on mu jõuetu raev jahtunud, vahel ikka juhtub... Aga mis siis juhtus? Mu armastatud Volvo sai eile paugu paremale tagumisele poritiivale. Pildilt pole hästi aru saada, aga plekk on sissepoole lössis.

Algas see nii, et sain kontoris istudes kaasalt kõne, et Volvo on veidi mõlkis, aga ta polnud süüdi. Selgus, et mu naine liikus parklas, kui ühel hetkel unine tagurdaja sisse keeras.

Oeh.

Kuidagi kummaline, et kõik mu hobi- või argiautod, mis mulle väga meeldivad, saavad alati kannatada. Mosse puhul kargles katusel mu purupurjus klassikaaslane, nii et sinna jäi koletu mõlk ja värvikahjustus. Mu unistuste BMW-le sõitis punase tule alt mersu sisse, nii et auto "hävis majanduslikult" ja jäin sellest ilma. Ja nüüd rünnati mu Volvot just sel ajahetkel, kui see on veel saabuva Škoda kõrval pere ainus auto (kuna autopoodides on hiiglaslikud tarneajad). Miks just selline kehv ajastus? No ikka väga mööda, lubage arvata.

Postituse lõpuakordina kõlavad mu liiklusalased nipid, et hoida ära kergesti välditavaid avariisid ja mitte raisata kaaskodanike aega, kes peavad teiste tähelepanematuse pärast mööda remonditöökodasid jooksma (pun!).

1. Kui te tagurdate, siis ärge vajutage liiga hoogsalt gaasi, sest võib näiteks juhtuda, et põrutate pimedas madala jäätunud lumemäe otsa ja eemaldate summuti, nagu mul aastaid tagasi VW Pologa juhtus.

2. Samuti jälgige tagurdamise ajal peegleid, mitte ärge vahtige ette, sest tagurdades muutub auto tavapärane liikumissuund vastupidiseks.

3. Ja mis peamine - kui märkate tagurdamise ajal peeglist enda trajektooril teist autot, vajutage palun pidurit. Te ju ikka jälgite auto taga toimuvat, eks ole?

4. Arvestage, et tagurdaja peab teed andma ja liiklusõnnetuse korral jääb ta süüdi. Kui muu ei motiveeri, siis tõusev liikluskindlustuse makse ei tohiks kedagi ükskõikseks jätta.

Vabandan, et mu sõnavõtt veidi sapine sai, aga tahaks vahel pidada ka mõnda meeldivat autot, millega ei juhtu esimese aasta jooksul mingit avariid või vandalismiakti.

No comments:

Post a Comment