Friday 16 August 2019

Tagasi Orgu kava juures vol 4

Viimastel nädalatel olen püsinud seal 110 kg piirimail. Olgem ausad, ega ma kava 100% ei jälgi, samas toitumisharjumused peegeldavad tervislikumat mõtlemist küll. Kõik need näksimised ja mõistuseta õgimised on loodetavasti minevikku jäänud, sest hea külm sidrunivesi ja põdravorsti snäkid suudavad mulle pakkuda samaväärset maitseelamust ja enamgi. Las ma selgitan. Põdravorst on selline asi, mis on natuke ekslusiivsem kui tavaline suitsuvorst, samas on see ka kergelt jerky'm. See tähendab seda, et ma võin vorsti veidi aega rahus närida, enne kui see otsa lõppeb. Väiksem kogus, aga sama nauding. Muide, olen täheldanud, et ühest pakist jätkub mulle vähemalt kaheks päevaks.
Laulasmaa Spa.
Täna hommikul kaalusin ma 109,4 kg. Eks eilne ujumine (pigem hulpimine) aitas ka natuke kaasa, kuigi üle pika aja lubasin endale eelmisel õhtul peale märjaks kastmist Türgi restoranis piraka kanafilee.

Järeldus: kuigi ma kava 100% ei järgi ning kaal on püsinud tükk aega stabiilsena, on tervislikum Orgu kavast inspireeritud menüü siiski kaalunumbrit veidi allapoole meelitanud. Parim on see, et mingit heast söögist ilmajäämise tunnet mul tekkinud pole.

No comments:

Post a Comment