Sunday 18 February 2018

Avapauk


Räägin siis täpsemalt, miks see blogi on tekkinud ja kes ma selline olen või kelleks end pean. Tere, mina olen Martin ja ma olen kirjutamise sõltlane. Umbes pool aastat olen end "tühjendanud" ühel välismaisel saidil, kuid see ei paku siiski kõike seda, mida otsin. Kuigi olen varem kokku puutunud blogimise ja oma elust kirjutamisega, piirdus see siiski ühe nišiga, kajastades üht spetsiifilist perioodi mu elus.


Hetkel olen jõudnud aga taas uude eluetappi, kus mult oodatakse piisavas koguses vastutust, kohusetunnet ja mõistlike otsuste tegemist. Kuna ma olin alles hiljuti paras põngerjas, ei tundu mulle näiteks arvutimängudest võõrutamine eriti vahva. Ülikoolis passimine aitas mul 20. eluaastate alguses efektiivselt lapsepõlve pikendada, kuid endalegi ootamatult olen kohe haaramas sillainseneri diplomit. Kevadel saan 27, seega satun loomeinimeste jaoks üsna tundlikku vanusesse. Loodan, et see liialt prohvetlikuks ei saa, sest 27-t ei näe ma mitte klubina, vaid pigem järjekordse kilomeetripostina.

Mida siit blogist leida võib? Elu paikaloksumise võlud ja valud, korteri ehitamine, autotestid, muusikasoovitused ja mõningad veidrad mõtted.

No comments:

Post a Comment